piątek, 13 maja 2016

#6 | Liebster Blog Award!

Witam wszystkich! W ostatni weekend nie pojawił się post, ponieważ mam trochę spraw na głowie. Ale nieprzyjemne rzeczy odstawmy, zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez 4kajko.blogspot.com, za co bardzo dziękuję! Więc zabieram się szybciutko do pisania, a Was zapraszam do czytania!



#1 OD JAK DAWNA PROWADZISZ BLOGA? 

Mojego bloga prowadzę dokładnie od 26 grudnia 2015, czyli już niedługo będzie on miał równo pół roku.

#2 JAKA JEST TWOJA ULUBIONA BIŻUTERIA?

Nieczęsto noszę biżuterię, najzwyczajniej na świecie mi ona przeszkadza. Jednak mam słabość do najzwyklejszych bransoletek ze sznurka z zawieszkami - z jakimś kształtem, napisem, czy grawerem. Taki mały i symboliczny dodatek.

#3 KIM CHCESZ ZOSTAĆ W PRZYSZŁOŚCI?

Och, planów miałam tyle, że sama nie potrafię zliczyć moich pomysłów! Jednak w tym roku wybieram się do liceum i już wiem, że będę chciała podążać w kierunku humanistycznym. Co potem? Mój najbardziej ambitny plan to prawo - chciałabym być radcą prawnym, czy notariuszem. Jeśli z tym by jednak nie wyszło, mogłabym pracować jako dziennikarka. 

#4 JAK WYGLĄDA TWOJE MIEJSCE DO BLOGOWANIA?

Będę się tu zastanawiać, czy to normalne, czy nie, no ale - najwygodniej mi się pisze... na łóżku. Leżę z laptopem na kolanach i bloguję. Taka śmieszna ciekawostka - chyba żaden z moich postów nie został napisany przy biurku!

#5 OPISZ SWOJE WYMARZONE WAKACJE.

Kreatywnie! Nie mam miejsca, w którym chciałabym spędzić całe wakacje - wolę się przemieszczać! Zawsze chciałam pojechać w całą trasę koncertową za moją idolką - Ewą Farną. Rozumiecie - być na wszystkich koncertach swojego idola w sezonie, to musi być super! Kojarzę osoby, którym się tak udało i mam nadzieję, że też kiedyś będę miała taką przyjemność.

#6 JAKIE JEST TWOJE HOBBY?

Muzyka - zawsze na pierwszym miejscu. Już prawię rok chodzę na lekcje gry na perkusji, sama w domu uczę się grać na keyboardzie, piszę piosenki do szuflady, co chwila słucham nowych wokalistów i zapoznaję się z ich twórczością. Kolekcjonuję płyty moich ulubionych artystów, bo uważam, że warto wspierać pracę kogoś, kogo cenimy. 
No a poza tym wszystkim oczywiście czytanie książek i pisanie bloga!

#7 JAKIE JEST TWOJE ULUBIONE ZWIERZĘ?

Ciężko powiedzieć - najbardziej jestem przywiązana do królików, bo sama go mam (zdjęcie poniżej), ale uwielbiam wszystkie zwierzaki i nie dzielę ich na gorsze i lepsze. Myślę, że każde kocha swojego pana tak samo, po prostu niektóre potrafią to okazywać bardziej, inne mniej.



#8 CO CZYTASZ DLA PRZYJEMNOŚCI?

Dla przyjemności - wszystko! Mój ulubiony pisarz to John Green (post o nim możecie przeczytać TUTAJ). Za to pisarką, do której mam największy sentyment, od której zaczęła się moja przygoda z czytaniem, która jest dla mnie wzorem, pomogła mi niejeden raz jest pani Beata Andrzejczuk - naprawdę wiele jej zawdzięczam. 
Okej, może nieco przesadziłam z tym "wszystko". Nie czytam fantasy, bo tak jak już kiedyś wspomniałam - nie bardzo wciąga mnie tego typu literatura, zazwyczaj nie potrafię ogarnąć w niej wątków, nie rozumiem wszystkiego dobrze. Chyba po prostu wolę się trzymać rzeczywistości i wydarzeń, które mogłyby się stać naprawdę.

#9 CO NAJBARDZIEJ W SOBIE LUBISZ?

Lubię w sobie dystans - potrafię wygłupiać się i nie przejmować tym, co pomyślą obcy dla mnie ludzie na ulicy, czy w autobusie. Lubię to, że nie podążam za modą, nie mam potrzeby przypodobania się innym i to, że akceptuję siebie. Nie mam wielkich kompleksów, nie mam w zwyczaju użalać się nad sobą, ale potrafię powiedzieć otwarcie o swoich wadach (zaletach też, w końcu właśnie to robię). Nie jestem pesymistką, ale też nie patrzę na wszystko przez różowe okulary. 

#10 DLACZEGO ZAŁOŻYŁAŚ BLOGA? I CO CI TO DAJE?

Właściwie założyłam nowego bloga (wcześniej prowadziłam jednego, ale był porażką zarówno graficzną jak i tekstową) zupełnie spontanicznie. Po prostu miałam wenę do pisania i stwierdziłam "Co mi tam, niczego nie ryzykuję". I zostało to moim hobby, bardzo lubię tu pisać i staram się, żeby posty pojawiały się w każdy weekend. Gorzej, gdy nie mam weny - to okropne uczucie. Wiesz co chcesz napisać, ale nie wiesz jak.
Co mi to daje? Na pewno satysfakcję z tego, że robię to mimo wszystko. Uśmiech na mordce, gdy widzę jakiś szczery naprawdę miły komentarz. Gdy ktoś mi pisze, że mam talent, czy że szczerze naprawdę mu się podoba - uśmiech sam wkrada się na twarz. Takie słowa są naprawdę motywujące i dziękuję Wam za nie naprawdę mocno! Czasami potraficie dać takiego kopniaka w tyłek, że ręce same rwą się do pisania. 

Przyszedł czas na moje nominacje, a będą nimi blogi, które najbardziej mi się spodobały i zapadły mi w pamięć.
Mam więc zaszczyt nominować:

 💘 VAKT - vaakt.blogspot.com 

 💘 BOOK PRINCESS - lovelybookprincess.blogspot.com

 💘 NIEPOWAŻNIE O POWAŻNYM - niepowaznieopowaznym.blogspot.com 

 💘 HOPEX BLOG - hopex5.blogspot.com 

Oczywiście nominuję Was z własnej woli, więc jeżeli macie ochotę wykonać Liebster Blog Award - zachęcam, bo chętnie przeczytam taki post na Waszych blogach, ale jeśli nie - nikogo nie zmuszam. Jednak jeśli zdecydowałyście się, oto moje pytania do Was:

#1 Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
#2 Jakie są Twoje zainteresowania, pasje?
#3 Co jest dla Ciebie największą motywacją?
#4 Czy lubisz czytać? Jeśli tak, jakie książki należą do Twoich ulubionych?
#5 Co jest dla Ciebie najlepszą "odskocznią od rzeczywistości"? 
#6 Kto lub co jest dla Ciebie największą inspiracją? 
#7 Lubisz słuchać muzyki? Jeśli tak, kto jest Twoim ulubionym wykonawcą?
#8 Jakich cechy w sobie lubisz, a jakich nie?
#9 Czym chcesz zajmować się w przyszłości?
#10 Czego nie lubisz w ludziach? 

Czekam na Wasze odpowiedzi i zabieram się do pakowania, bo już jutro wyjeżdżam do Włoch! Nie mogę się doczekać!

Miłego weekendu,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz