piątek, 29 kwietnia 2016

Little Month #2 | Kwiecien 2016

Witam wszystkich! Dziś ostatni piątek kwietnia, więc zapraszam Was na jego podsumowanie!




Artysta: Neutral Milk Hotel

Tytuł: In The Aeroplane Over The Sea

Rok wydania: 1998

Wytwórnia: Merge Records

Powinnam w tym miejscu podziękować Johnowi Greenowi oraz Davidowi Levithanowi za napisanie książki Will Grayson, Will Grayson, ponieważ to dzięki niej poznałam Neutral Milk Hotel i zapoznałam się z ich twórczością. Płyta ogromnie mi się podoba, a trzy utwory z niej, które najbardziej zapadły mi w pamięć to In the aeroplane over the sea, Two-headed boy i Holland, 1945



In the aeroplane over the sea z płyty In the aeroplane over the sea


Two-headed boy z płyty In the aeroplane over the sea


Paweł Domagała w końcu wypuścił długo wyczekiwany singiel - Jestem tego wart - promujący jego nadchodzącą debiutancką płytę! Na szczęście nie zawiodłam się - utwór jest genialny i warto go posłuchać. 



Jestem tego wart

Tytuł: Bez miłości ani słowa (Stuck in love) 

Reżyseria: Josh Boone

Rok wydania: 2012

Gatunek: komediodramat

W rolach głównych: Greg Kinnear, Jennifer Connelly, Lily Collins, Nat Wolff, Logan Lerman, Liana Liberato

Lekki i przyjemny film przedstawiający historie trzech par. Znany pisarz William Borgens nie potrafi pogodzić się ze swoim rozwodem i zaakceptować nowego życia byłej żony. W tym samym czasie jego dzieci: Samantha i Rusty przeżywają swoje pierwsze miłości. Samantha, przeciwniczka związków, broniąca się rękami i nogami przed miłością, wkrótce poznaje Lou - chłopaka, który zmienia jej poglądy, za to Rusty spotyka się z Kate, którą urzeka napisanym przez siebie wierszem - niestety, okazuje się, że dziewczyna jest uzależniona od narkotyków. Jeżeli masz ochotę na filmowy wieczór ze swoją rodziną - Bez miłości ani słowa będzie dobrym wyborem!




Tytuł: Niezbędnik obserwatorów gwiazd

Autor: Matthew Quick 

Data wydania: 2012 (świat), 2013 (Polska)

Wydawnictwo: Moondrive

Właściwie nawet nie pamiętam, kiedy i w jaki sposób dowiedziałam się o tej książce, jednak niedawno natchnęło mnie, by ją przeczytać. Finley McManus jest małomównym chłopakiem, jego pasja to gra w koszykówkę, mieszka w Bellmont razem z dziadkiem - alkoholikiem oraz swoim ojcem. Ma dziewczynę Erin, w której jest po uszy zakochany. Pewnego dnia jednak jego trener poznaje go z chłopakiem, którego rodzice zostali zamordowani - Russellem Allenem. Russ okazuje się jednak nieco bardziej specyficzny, niż mogłoby się wydawać... 
Polecam tę książkę. Wciąga i ciężko się od niej oderwać. Najprawdopodobniej na blogu już wkrótce pojawi się jej pełna recenzja! 




Nadzieja trzyma przy życiu. Nawet po śmierci jest to jedyna rzecz, która trzyma przy życiu. 
 - Lauren Oliver, 7 razy dziś (Before I fall) 

Ulubieniec tak dziewczęcy, że aż dziw, iż pojawia się na tym blogu - uwierzcie, ja NAPRAWDĘ nie znam się na kosmetykach, a maluję się dwa razy w roku, gdy wymaga tego akademia szkolna. W mojej kosmetyczce znajduje się byle jaki czarny tusz i błyszczyk z Hello Kitty - to normalne dla szesnastolatki? 
A jednak, moim ulubieńcem miesiąca jest pomadka Baby Lips Dr Rescue, którą niedawno kupiłam. Sądziłam, że wychwalając ten kosmetyk, blogerki czy vlogerki, przesadzają, a jednak - świetnie nawilża usta i zawiera mentol, więc idealnie chłodzi. Zdecydowanie polecam. 




Podoba Wam się szczególnie któryś z ulubieńców? Może oglądaliście film lub czytaliście książkę? Piszcie w komentarzach! Miłego weekendu! 

Pozdrawiam, 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz